Справжньою маркетинговою „бомбою” в українському футболі став дозвіл ПФЛ винести розміри реклами на ігровій формі футболістів за межі дозволеної раніше площі. Ексклюзивне право провести такий експеримент отримали лише львівські „Карпати”. Усі ми час від часу маємо можливість переглядати матчі провідних європейських чемпіонатів і бачити рекламу не лише спереду на футболці гравця, але й на рукавах, шортах і навіть гетрах. Особливо „просунуті” у цьому плані французькі та шведські команди. Раніше ПФЛ чітко визначила розмір реклами на футболках. У регламенті на 2006-07 рік, Главі IV (Умови проведення змагань), Статті 22 (Вимоги до ігрової форми (екіпірування) футболіста), пунктах 17-19 йдеться: „Реклама спонсора або товару розміщується тільки спереду футболки. Площа рекламного поля не повинна перевищувати 200 см2. Рекламні написи можуть бути будь-якого кольору, а за висотою не більше десяти сантиметрів." Таким чином „Карпати” першими в Україні добилися від ПФЛ вийти за рамки дозволеної рекламної площі. Вже у найближчих матчах чемпіонату „зелено-білі” вийдуть у видозмінених футболках. Якщо експеримент вдасться (адже ПФЛ наразі дала „добро” саме на експеримент), на Бюро ПФЛ буде розглядатися питання дозволу збільшити рекламну площу на футболках гравців решти українських клубів. Інформаційний центр ФК "Карпати"
|