Четверо півзахисників „Карпат” заробили для клубу чимало грошей 500 абонементів за дві години – такий „стаханівський” результат забезпечили фани, які придбали перепустки на домашні матчі „Карпат”. До цієї рекордної цифри, окрім фанів, долучилися й ті, на кого, власне, і ходять дивитися уболівальники. За прилавками офіційних торгових точок „Карпат” стояли футболісти: Ігор Худоб’як та Аляксєй Сучков на Сихові, у кінотеатрі „Кіно”, і Євген Шмаков та Василь Кобін – на Театральній, у „Кінопалаці”. „Зелено-білі” із задоволенням виконували бажання власників абонементів: фотографувалися, роздавали автографи, дарували симпатичним львів’янкам усмішки, а львів’янам тиснули руки... Окрім львів’ян, на акції «Карпат» був, як мінімум, один житель іншого міста. Ярослав приїхав з Івано-Франківська, щоб купити диск виробництва карпатівської телестудії, і, звісно, не міг не скористатися нагодою поспілкуватися з футболістами. Довго вмовляти футболістів продавати абонементи не довелося. Власне це й не виглядало на вмовляння – хлопці з радістю погодилися долучитися до акції, яку досі ніде не впроваджували клубні маркетологи. Мабуть, відтепер почином «Карпат» скористаються й в інших містах, що дозволить залучити на стадіони якнайбільше уболівальників. Поцупити куртку Худоб’яка Продаж абонементів розпочався у четвер. О 17:00 в кінотеатрі «Кіно» на Сихові карпатівців вже чекали. Група молодих уболівальників у зелено-білих шаликах із захопленням дивилася на своїх кумирів. Багато з них вперше бачили карпатівських зірок не на футбольному полі, а просто перед собою. І Сучков, і Худоб’як вражали вболівальників своєю простотою. Вони були такими ж звичайними хлопцями, як і ті, хто їх оточував. Жодної зверхності, жодного натяку на те, що ця робота їм не до вподоби. Обов’язки розподілили так: Худоб’як став за прилавок, а Сучков «пішов в народ». Аляксєя одразу ж обступили фани, які намагалися вивідати останні новини про перебування у Львові двох білорусів: Павлючека та Ровнейка. Втамувавши інформаційний голод уболівальників, Сучков взявся за свої безпосередні обов`язки - фотографувався з фанами. У Худоб’яка, який стояв поруч з касиром, робота виявилася більш копіткою. Після купівлі абонемента його щасливий володар робив крок вліво, де Ігор роздавав автографи. За бажання вболівальника, правий хав «Карпат», окрім підпису, писав побажання. Абонементами справа не обмежилася. Поруч продавали диски «Зеленим на біле», які теж мали неабиякий попит у відвідувачів. Цікаво, що одним із перших власників диску став… сам Сучков. Роботи ставало щораз більше, бо приходили нові уболівальники. Худоб’як зняв куртку і поклав її поруч, що одразу привернуло увагу кількох фанів, які недвозначно переглянулись. Але поцупити куртку кумира вони не наважилися. І Сучков, і Худоб’як зізналися, що раніше у своєму житті нічого не продавали, але радіють, що допомогли клубу залучити фанів на трибуни. «Це одна зі складових моєї роботи. Це - нормальне явище, - каже Аляксєй. - Коли я грав у Білорусії, про подібний ажіотаж навколо продажу абонементів ніхто й не мріяв, клуби були бідні, та й ми самі без грошей сиділи…». Серед фанів були не лише молоді прихильники «Карпат». Ми спостерігали, як до касира підійшов сивочолий чоловік, купив абонемент і віддав його Худоб’яку на підпис. Пан Ярослав каже, що не шкодує 60 гривень - мовляв, можна протринькати більше. «А востаннє я брав афтограф ще у 1974 році, коли «Карпати» грали проти київського «Динамо». Мій товариш працював у готелі, де оселилися кияни. Я підійшов до Блохіна і попросив автограф. Він одразу погодився. Кажу: «Олежко, забий тим чилійцям пару голів». Пам’ятаєте, збірна мала їхати в Чилі, аби на чемпіонат світу потрапити? Але там комуністів постріляли, ну й ніхто нікуди не поїхав. А потім я до Рудакова підійшов, теж попросив афтограф. Він спершу відмовлявся, а потім таки дав…». Торгівля, що зближує У цей же час на вулиці Театральній, у кінотеатрі «Кінопалац», Василь Кобін та Євген Шмаков, сидячи на зручних фотелях, робили ту ж справу. І якщо на Сихові дівчат було небагато, то в центрі у футболістів від них не було відбою. Одна з чарівних дівчат сумно промовила іншій: «Вася Кобін вже одружений, а Женя Шмаков скоро збирається…». А от ще одного одруженого футболіста разом з двома хавами не було. Батіста, який горів бажанням долучитися до акції, через температуру був змушений залишитись вдома. Бразилець дуже шкодував, що не взяв участі у заході, і навіть висловив бажання продавати абонементи наступного дня. Утім, свято вдалося і без Батісти. Євген Шмаков залишився задоволений акцією: «Афтографи люди просять - без питань, даємо. Це ж приємно нашим фанам! Так само і нам приємно поспілкуватися з уболівальниками. Фани можуть поставити нам запитання в неформальній обстановці. Такі заходи потрібні, ми стаємо ближчими до вболівальників, а ті, у свою чергу, будуть ще відданішими команді, палкіше підтримуватимуть львівські „Карпати”. Василь Кобін з колегою погоджується: „Ніколи у житті не доводилось нічого продавати. Купив останній номер газети „Карпати”, прочитав, що планується така акція, і приємно здивувався. Зараз у нас саме випало кілька днів відпочинку, ми не граємо, уболівальники давно нас не бачили, тож це чудово, що клуб влаштував саме такий продаж абонементів. Ми ж, футболісти, прості люди, без гонору, залюбки фотографуємось, даємо автографи...”. Чи варто говорити, що й самі фани залишилися задоволеними? Олег прийшов з друзями, разом з ними він постійно купує абонементи. «Я підтримую цю клубну акцію. Вона зближує гравців та уболівальників. Також я радий, що збільшився асортимент клубної продукції, з’явилися нові «рози», інша атрибутика. Ми отримали автографи наших кумирів. Радий, що вже наближаємося до європейського рівня вболівання, адже, наприклад, у Манчестері 70-80% фанів щосезону купують абонементи, кожен фан має своє місце на трибуні». Ростислав Ящишин
|