Львівські „Карпати” – одна з небагатьох команд вищої ліги, на футболках якої немає логотипу генерального спонсора. Попередній спонсор команди - підприємство „Західна нафтова група” (торгівельна марка WOG) – свідомо пішла на цей крок, аби клуб зміг отримати додаткові кошти від залучення нового генерального спонсора. „Західна нафтова група” й надалі співпрацює з ФК „Карпати”, але в іншому статусі. Перше коло нинішнього чемпіонату було дуже насиченим для клубу у сфері рекламної та маркетингової діяльності. „Футбольний клуб «Карпати» активно проводить роботу щодо залучення рекламодавців, - говорить генеральний директор клубу Олександр Єфремов. - Не секрет, що рекламні і спонсорські надходження складають левову частку доходів клубів, і не лише в Україні. «Карпати» стартували у вищій лізі після дворічної перерви. Але назвати нас дебютантами аж ніяк не можна. У минулому сезоні «зелено-білі» стали півфіналістами Кубка України, обігравши трьох представників вищої ліги, в тому числі чемпіона та бронзового призера. Клуб володіє однією з найпотужніших інформаційних інфраструктур. Офіційний інтернет-сайт клубу постійно посідає місце у чільній двадцятці найпопулярніших інтернет-ресурсів України. Клубна газета розповсюджується у семи областях Західної України. Таку ж аудиторію з 2007 року матиме тижнева телевізійна програма «ПроКАРПАТИ». Усі офіційні матчі «Карпат» транслюються центральними або регіональними західноукраїнськими телеканалами. Запрошення до співпраці з ФК „Карпати” отримали вже понад 300 бізнес-структур України. Безумовно, ми би дуже хотіли, аби всі найпотужніші львівські бренди – ЛАЗ, „Світоч”, „Галка”, „Галичина”, „Львівське” - були представлені на рекламних площах „Карпат”. Але бізнес – справа глобальна, тому спонсорами (генеральним, титульним, ексклюзивним) можуть стати як компанії з Києва, Сходу України, Криму, Росії, так і з далекого зарубіжжя. Принципово тут, аби ідеологія спонсорів відповідала ідеології клубу, а це – безкомпромісність, активність, успішність.” ФК „Карпати” також просуває у футбольну спільноту та ПФЛ ідею, після втілення у життя якої з Нового року буде дозволено розміщати рекламу не лише на футболках гравців, але й на шортах та гетрах, як це успішно практикується у провідних європейських чемпіонатах. Інформаційний центр ФК „Карпати”
|